دانلودیها | دانلود نرم افزار , برنامه و بازی اندروید

آنچه شما درباره خود فكرمی كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

مطالب محبوب این ماه

دانلود نرم افزار اربعین “وصال” برای اندروید ویژه زائران اربعین 95 Vesal

دانلود نرم افزار اربعین “وصال” برای اندروید ویژه اربعین 95
نرم افزار اربعین وصال 95
نرم افزار اربعین  “وصال” یک نرم افزار مخصوص اندروید با هدف راهنمایی و ساماندهی و مدیریت زائران حرم حسینی طراحی و ارائه شده است  که در مراسم راهپیمایی اربعین 95 قابل استفاده است .
در این نرم افزار وصال اطلاعات مکانی زائران جهت خدمات دهی به طور آنلاین گرفته شده و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. در حال حاضر 82 کیلومتر از مسیر پیاده روی اربعین زائران حسینی به اینترنت پرسرعت مجهزشده است و از بابت اتصال به اینترنت آسوده خاطر باشید .دانلود این نرم افزار رایگان است .

راهنمای استفاده از نرم افزار وصال برای اربعین حسینی :

پس از نصب نرم‌افزار وصال، برای کاربر کد کاربری ایجاد خواهد شد و از این طریق شما می‌توانید به موقعیت عوارض و مکان‌های موجود در مسیر راهپیمایی بر اساس مختصات و نوع عوارض ثبت شده دسترسی داشته باشد؛ و همچنین قادر به مشاهده مکان‌های اطراف هر کاربر تا شعاعی مشخص هستید.
امکانات نرم افزار اربعین وصال :
-مسیر پیاده روی
-موقعیت موکب ها
-اماکن زیارتی و متبرکه
-هتل ها و مراکز اقامتی
-مراکز هلال احمر و درمانی
-نقشه ماهواره ای مسیر
-نقشه خیابان های اطراف مسیر پیاده روی
-افزودن مکان دلخواه به نقشه
-ویرایش اطلاعات مکانی بروی نقشه
-تعریف هم گروهی برای تعیین موقعیت و روند حرکتی در مسیر

اضافه کردن هم گروهی در نرم افزار اربعین وصال :

“یکی از دغدغه‌های زائران اربعین حسینی را که به صورت گروهی اقدام به این سفر کرده‌اند، پپدا کردن و مطلع شدن از موقعیت یکدیگر در ازدحام زائران دانست و افزود: از طریق این سامانه زائران با تعریف هم‌گروهی خود در گروه زیارتی خود امکان تعیین موقعیت و روند حرکتی مورد نظر خود را خواهند داشت.امکان تعریف هم‌گروهی با در اختیار داشتن کد کاربری سایر زائران، امکان تعیین فاصله زائران ثبت شده از موقعیت کاربر و امکان تعیین موقعیت هم‌گروهی‌ها و نمایش آن بر روی نقشه از دیگر مزایای این سامانه است.”
نرم افزار وصال اربعین 95 در حال حاضر برای گوشی های اندروید طراحی شده است. به زودی برای سیستم iOS و دیگر سیستم ها بارگذاری می شود.

 

مشخصات

نام: نرم افزار وصال 95
حجم فایل: 6 مگابایت
تاریخ انتشار: 95/08/29
نویسنده: حسین
منبع: دانلودیها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.