دانلودیها | دانلود نرم افزار , برنامه و بازی اندروید

آنچه شما درباره خود فكرمی كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

مطالب محبوب این ماه

بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان برای نوبت ویزیت

  • بازدید: 29545 بازدید
  • دسته: موبایل
  • دیدگاه‌ها برای بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان برای نوبت ویزیت بسته هستند

مراقبت از سلامت دهان از سنین پایین برای جلوگیری از عوارض بعدی در بزرگسالی ضروری است. دندانپزشکی کودکان حرفه ای است که به طور ویژه برای تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با دهان و دندان کودکان آموزش دیده و دارای تخصص است.

انتخاب دندانپزشک متخصص خوب برای کودکان در اصفهان برای والدینی که در اصفهان سکونت دارند برای تضمین سلامتی و زیبایی فرزندان خود لازم و ضرویست.

این شاخه از ادنتولوژی علاوه بر به کارگیری دانش مربوط به پیشگیری و مراقبت از دهان، جنبه روانشناختی کودک را نیز در نظر می گیرد . در واقع شرایطی را فراهم می کند که کودک در محیط کلینیک دندانپزشکی دچار ترس نشود و با عدم مقاومت در برابر دندانپزشک ، درمان با کیفیت بهتری صورت گیرد.

هدف اصلی مراجعه به بهترین دندانپزشک کودکان اصفهان پیشگیری است:  بنابراین هدف آن این است که کودکان از سنین پایین به سلامت دهان و دندان خود اهمیت دهند و مشکلاتی که در دندان آن ها ایجاد می شود در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود تا از بروز عوارض این مشکلات جلوگیری شود.

دندانپزشک کودکان اصفهان از بدو تولد می تواند سلامت دهان کودک را مورد بررسی قرار داده و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد مشکل را برطرف کند.این بررسی تا 14 سالگی ادامه خواهد داشت.

مراجعه به بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان مزایای زیر را به هراه دارد :

  • 1. باعث سلامت دهان و دندان می شود و از شایع ترین بیماری های دهان پیشگیری می شود.
  • 2. اضطراب دندانپزشکی در کودکان کاهش پیدا می کند.
  • 3. کنترل رشد و نمو دهان و رویش دندان ها صورت میگیرد
  • 4. بیماری های دهان و دندان کودک به سرعت درمان می شود

اهمیت دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان از آن جهت است که سبب اجتناب از مشکلات دندانی در سنین پایین می شود که باعث رشد و عملکرد طبیعی دهان کودکان خواهد شد.

کودکان نیز مانند بزرگسالان باید هر شش تا دوازده ماه یکبار به محض رویش اولین دندان هایشان به دندانپزشک کودکان مراجعه کنند. این مراجعات شامل معاینه کامل دهان و دندان و از 3 سالگی تمیز کردن حرفه ای دندان ها و استفاده از فلوراید می باشد. این مراجعات به جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کمک می کند.

اگر در اصفهان زندگی سکونت دارید و به دنبال بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان هستید ،توصیه میکنیم به کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر مریم حاجی احمدی مراجعه کنید.

آدرس و تلفن دکتر مریم حاجی احمدی

شماره تماس:09137891269
آدرس:اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد 2- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

چنانچه نیاز به مشاوره در مورد روش های درمانی و یا نیاز به گرفتن نوبت برای مراجعه به دکتر دندانپزشک کودکان دارید ، می توانید به شماره تلفن بالا در واتساپ پیام بفرستید و یا به آدرس ذکر شده مراجعه کنید.

بهترین دکتر دندانپزشک کودکان اصفهان ، خانم دکتر مریم حاجی :

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
عضو مرکز تحقیقات علوم دندانی دانشکده دندانپزشکی اصفهان
رتبه دورقمی آزمون کنکور سراسری ١٣٨١ و دستیاری ١٣٨٧
رتبه دوم آزمون بورد تخصصی کشور ١٣٩٠
عضو انجمن دندانپزشکی کودکان ایران
شرکت و سخنرانی در کنگره های متعدد داخلی و خارجی
چاپ مقالات علمی متعدد در مجلات معتبر داخلی و خارجی

تماس با ما – کلیک کنید


 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.